FAST FRAKT 79,-
RASK LEVERING
400 M2 BUTIKK I TØNSBERG MED KLIKK OG HENT
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,00

SALGSBETINGELSER


ORDRE BLIR SENDT SAMME DAG OG SENEST INNEN 24 TIMER.

Ved bestilling, godtar du automatisk vår ordrebekreftelse samt betingelser.
Alle skal motta en ordrebekreftelse like etter gjennomført kjøp!
Sjekk opp det slik at du er sikker på at du har fullført din ordre!
Det hender at ordrebekreftelsen kan havne i spam/søppelmappen -
så sjekk denne hvis du ikke får den!
Skulle du ikke motta noe så ring oss på tlf.: 400 54 750
eller send email til: post@moteuniverset.no


VI SENDER KUN TIL NORSKE POSTNUMMER.
Fast fraktpris kr. 79,-. Vi sender ikke til Svalbard og Longyearbyen.

BETALING

I vår nettbutikk kan du betale med både faktura, delfaktura, VIPPS og kredittkort
gjennom Avarda Checkout.
Ingen ytterligere kostnader vil bli lagt til kjøpesummen, bortsett fra frakt.
Din sikkerhet og trygghet er meget viktig for oss, og med Avarda som samarbeidspartnere
blir denne sikkerheten ivaretatt.
Ved kjøp med kort så trekkes beløpet direkte fra kortet når ordren blir opprettet.
Velger du faktura eller delfaktura vil du motta en e-post med faktura fra Avarda når varene er sendt.

Betaler du med kort eller vipps trenger du IKKE å legge inn ditt person nummer.
Det er kun hvis man velger faktura. Dette må oppgis pga kreditsjekk.

Tilbakebetaling ved returer

Hva skjer dersom du allerede har betalt med kredittkort?

Om du har betalt med kort får du en automatisk e-post om at vi har startet
en tilbakebetaling når vi registrerer returen.
Pengene blir tilbakebetalt til samme kort som ble brukt ved kjøpet.

Det kan ta opptil 2-3 dager før pengene er refundert.

Hva skjer dersom du har mottatt faktura og denne ikke er betalt?

Dersom du har valgt fakturabetaling men ikke betalt fakturaen,
får du en oppdatert faktura dagen etter med nytt beløp dersom det er en delretur.
Dersom fakturaen har blitt slettet får du en oppdatert faktura
med fakturabeløpet 0 og teksten "Annullert" på fakturaen.

Hva skjer dersom du allerede har betalt faktura?

Dersom du har betalt faktura, så får du en e-post angående tilbakebetaling
med informasjon om hvilket beløp som vil bli tilbakebetalt via Avarda.
Du behøver da å fylle ut et skjema med konto-og personopplysninger.

Hva skjer dersom du har betalt med VIPPS?

Når vi har behandlet din retur tilbakebetales pengene automatisk til samme
kort/konto som du brukte ved betaling. Dette tar vanligvis bare noen få virkedager.

Fakturaspørsmål: 

Har du bestilt med faktura og har spørsmål vedrørende denne,
ber vi deg ta kontakt med Avarda direkte på telefon 800 82 300 eller

kundeservice@avarda.no

Du kan også logge deg på Mine Sider hos Avarda for å få oversikt over dine fakturaer.
Logg inn på www.avarda.no og bruk din bankid for å komme inn. Da finner du dine kjøp.

Les mer om Avarda og finn svar på ofte stilte spørsmål her >

KONTAKT OSS:

Finner du ikke svar på det du lurer på, er du velkommen til å kontakte oss.
Vær vennlig å oppgi ordrenummeret ditt om henvendelsen
gjelder bestilling som du har gjort i nettbutikken.
Send epost til post@moteuniverset.no eller ring oss på 400 54 750 man-lørd.: 9-19.

4. HENTE VARENE SELV - i vår butikk på Kilen i Tønsberg.
Du kan bestille varer i nettbutikken å hente de FRAKTFRITT i butikken vår i Tønsberg.
Halfdan Wilhelmsen alle 42b, 3117 Tønsberg,
Tlf.: 400 54 750.

Bestill på vanlig måte og helt på slutten av bestillingen skal du krysse av
om du ønsker å hente varene i butikken i Tønsberg.
Din ordre kan hentes i butikk omgående etter gjennomført bestilling.

PRISER
Alle priser inkluderer 25% moms. Prisene er angitt i NOK.

LEVERING
Vi jobber hele tiden med å sende ordre omgående og senest innen 24 timer etter mottagelsen.
Dette gjelder ikke bestillingsvarer. Kampanjevarer kan ta litt lengre tid.
Varene som er i nettbutikken er stort sett alltid på lager.
Skulle det mot formodning skje noe i vår logistikk/nettbutikk som gjør at varen er utsolgt/oversolgt,
feil lagerstatus, feilprising eller andre feil - forbeholder vi oss retten til å kansellere ordren i sin helhet.
Alle ordre blir sendt med BRING.

Du får en hentemelding både på email og på sms.
Pakker blir varslet med mail først en gang, så et 2. varsel og et nytt 3.varsel tett opp til returdag.
Avsenders navn vil fremgå i meldingen.
Hentemeldinger på papir vil ikke bli skrevet ut annet enn ved teknisk feil.
Du kan skrive ut en henteseddel for pakkeproduktene og ta med deg på
postkontoret for å hente sendingen eller bruke tilsendt sms.

ORDRE
Mottatt ordre er bindene for kundens del. Falske ordrer vil bli politianmeldt.
Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

PRODUKTER
Vi tar forbehold om at fargene kan i noen få tilfeller avvike noe fra foto.
Ved hvert produkt vil du finne størrelse. Vi tar forbehold om trykkfeil.
Vi gjør oppmerksom på at Sofies Villa har copyright på bilder i nettbutikken.
Om du ønsker å bruke noen av bildene, ber vi deg om å sende en forespørsel først.

UAVHENTEDE PAKKER PÅ POSTEN BLIR BELASTET MED ET GEBYR PÅ KR. 500,-
Dersom kjøper ikke henter ut pakken som er bestilt,
er ikke kravene i henhold til Angrerettloven ikke oppfylt.
Kjøper vil da bli belastet med kr 500,- for tur/retur frakt og ekspedisjonsgebyr.
Har vi hatt ekstra omkostninger pga at pakken er stor, vil gebyret øke deretter.
Etter 10 dagers betalingsfrist vil kravet bli sendt til vårt inkassobyrå uten videre varsel.

BYTTING/RETUR.

Ønsker du å returnere varer har du 14. dagers angrerett.
Alle varer kan byttes innen 14 dager.
Varer kjøpt til ordinær pris har en ferdig utfylt returlapp vedlagt som kan benyttes ved evt. retur.
Det vil bli belastet deg kr. 99,- for bruk av vår returlapp.
Taggs og alle lapper må være på og sendes i retur i original emballasjen.
Fyll ut angrerettskjemaet som sendes sammen med mailen fra oss som forteller at pakken er sendt.
Sett returlappen utenpå pakken og send den tilbake via ditt lokale postkontor/post i butikk. 

Ønsker du å bytte en ordinær vare, så bestill den størrelsen du ønsker,
skriv så på ordren at det gjelder bytte av str. så gies det fri frakt på ny bestilling.
Vi krediterer fortløpende og det kan ta 5-14 dager avhengig av mengde returer.
Ny oppstilling sendes på mail når kredit er tatt. 

Vi trekker da kr. 99,- i returfrakt for det beløpet som du skal ha refundert.
Du får full sporing på pakkelappen.
Sporing er en sikkerhet for deg dersom den skulle komme på avveie.
Feil fra vår side eller reklamasjon betaler vi selvfølgelig frakt.
Send din ordrebekreftelse sammen med returpakken.

Salgsvarer kan returneres. Det vil da ikke ligge med returlapp.
Kjøper betaler da selv returfrakt.
ANGRERETTSKJEMA ER SENDT SAMMEN MED MAILEN
SOM BLE SENDT IFM AT ORDREN BLE SENDT.

REKLAMASJON

Varer som sendes fra Sofies Villa er kontrollert slik at de ikke skal inneholde feil eller mangler.
Du som kjøper er ansvarlig for å sjekke om produktet er uskadet.
Dersom du oppdager feil eller mangler må dette meldes til kundeservice så snart som mulig og senest innen syv dager fra mottatt ordre.
Send en mail med gode bilder og forklaring til post@moteuniverset eller ring oss på tlf.: 400 54750
for å få avtalt hvordan løse saken.


Returadresse:
SOFIES VILLA TØNSBERG AS
Halfdan Wilhelmsens alle 42B
3117 Tønsberg


Husk å merke forsendelsen med navn og ordrenummer.

ANGREFRIST 
Vi ønsker kun fornøyde og glade kunder.
Så skulle du komme til å angre på kjøpet eller bytte i noe annet,
kan du returnere varen/e innen 14 dager, uten å begrunne returårsaken.
Ordre sendt etter 14 dager vil ikke bli kreditert.
Alle merkelapper på klærne MÅ være på ved retur!
Husk å fylle ut angrerettskjema som alltid ligger med varene.
Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i,
ubrukt og helst i samme emballasje (vi dekker ikke ny embalering).
Så snart vi har mottatt pakken krediteres beløpet for de varene som er returnert.
Retur til oss tar lengre tid en serviceavtalen vi har med Posten på utsendelser av ordre. 
Vi sender sms straks returen er behandlet.


Klær som blir revet av taggen med størrelse og pris kan ikke taes i retur! 
Bukser som har ødelagt beltestropp er ingen reklamasjonsgrunn
da alle buksene blir sjekket før sending.

Vi tar ikke imot postoppkravspakker!


VARER SKADET UNDER TRANSPORT 
Dersom varen er skadet under transport,
ta kontakt med ordrekontoret på 400 54 750 snarest.
Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og
vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre
enn 3 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet !

Sofies Villa miljø arbeid
Vi er opptatt av miljøet, og ønsker å være miljøvennlige.
Derfor bruker vi kun papirposer, og resirkulerert papp fra
våre leverandører ut til kunden som får tilsendt sin ordre fra nettbutikken.
Vi sender ut store mengder papir daglig på alle våre ordre, angrerettskjema og
bruksannvisninger vil nå ligge under informasjon på forsiden vår (høyre marg).
Her kan du laste ned en pdf fil for å få den informasjonen du trenger.
Vi sender våre pakker som 
Klimanøytral Servicepakke 
et nytt produkt som har miljøvennlig framsendingsmåte.

Feil kan skje på nettsiden vår og vi forbeholder oss retten til å kunne kansellere
en ordre hvis det er feil på nettsiden, feil pris eller oversolgte varer som er årsaken. 

Alle som har noe på hjertet, spørsmål, ros eller ris er
hjertelig velkommen til å ta kontakt med:
post@moteuniverset.no  eller ring tlf. 0047 400 54 750.